VideoBLOG 63 - 1 Mai 2017

VideoBLOG 63 - 1 Mai 2017 🎬
Anul acesta am ales sa petrecem mini vacanta de 1 mai la Pensiunea Cristian din Murighiol.
Inca din luna martie, cand am rezervat intreaga pensiune, am stiut ca vom avea parte de trei zile pe care ni le vom aminti mult timp.
Ne-am facut bagajele, ne-am organizat si am plecat catre Murighiol. Condrat Cristian, proprietarul pensiunii, a pregatit totul pana la cel mai mic detaliu. Conditiile de cazare au fost excelente, masa de peste a fost delicioasa, plimbarea prin delta ne-a incarcat bateriile la maxim caci, noapte de noapte, restaurantul ne-a inspirat sa ne distram pana la primele ore ale diminetii.
Ca de fiecare data, totul a trecut foarte repede cu toate ca somnul a cam lipsit din program.
Multumim tuturor celor care s-au alaturat in mini vacanta de 1 mai.

0 comentarii:

Videoblog Andrei Alexe Clairvo