VideoBLOG 57 - GrownUPS 2



Ne-am organizat, pentru al doilea an consecutiv, in micile escapade din jungla urbana in mijlocul naturii. Gasca de baietii ce se strangea in fata blocului s-a mutat, pe rand, in Rasova, pe marginea lacului Tabacariei, dar si in Oltina, ultima experienta intruchipand intrutotul micile nazbatii pe care le faceam in copilarie. Daca atunci ne zdreleam genunchii, de data aceasta a fost vorba de o accidentare serioasa. Pentru ca episodul nr 57 sa fie unul memorabil l-am presarat cu momente de liniste departe de civilizatie, zgomotul orasului inlocuit cu ciripitul pasarilor, pranzul in oras a fost dat uitarii in clipa in care fasolea pregatita la ceaun a inceput sa fiarba, iar confortul apartamentului a fost dat pentru aventura unei nopti in cort. Deoarece natura ne-a pus la dispozitie tot ce aveam nevoie am ocrotit-o cat am putut de mult, am folosit doar lemne uscate, nu am lasat mizerie in urma noastra, ba chiar nu am prins nimic la pescuit. Insa nu va mai tin de vorba, urmariti experientele noastre in episodul 57.




0 comentarii:

Videoblog Andrei Alexe Clairvo